Sokan szeretnék megtanulni, hogy hogy készítsenek nagyszerű álláshirdetést, ezzel senki nincs egyedül. Egy jól megfogalmazott álláshirdetés jelentheti a különbséget az átlagos tehetségek és a legjobbak vonzása között. Íme pár tipp, hogy mire is figyeljünk a hirdetés feladásánál.
Egyrészt arra, hogy hol is tesszük közzé az elkészített álláshirdetést. Olyan helyen hatékony, ahol sokan látják, ahol a potenciális munkavállalók is jelen vannak. A job, állás, munka keresőszavakra ugyanis milliónyi találatot kapunk az interneten, és ezeket senkinek nincs se ideje, se kapacitása végig böngészni. Az emberek sokkal inkább használják az internetet szórakozásra, kikapcsolódása, és igaz ez akkor is, amikor az álláskeresés időszakában vannak. Ezért is kiváló lehetőség az ingyenes hirdetés feladása a Lépés Magazin oldalon. Valóban ingyenes, és ha a tartalmat nézzük, olyan hasznos, érdekes és szórakoztató tartalmat találunk, ami egyre több és több látogatót vonz magával.
Milyen legyen a munkaköri leírás?
A munkaköri leírás, vagyis a munka leírása az egyik legfontosabb dolog, amikor álláshirdetést fogalmazunk meg. Aki elnyeri az adott pozíciót, nyilván kap egy hivatalos munkaköri leírást, a hirdetésnél pedig arra fókuszáljunk, hogy ez a kettő ne fedje egymást. Míg a hivatalos leírás száraz, olykor unalmas és igen részletgazdag, az állást keresőket ez nem igazán érdekli ilyen mélységében. Tehát fontos, hogy kerüljük a sablonokat, a sablonos megközelítést. Tartsuk azt szem előtt, hogy az álláshirdetés gyakran az első bemutatkozása a vállalatnak a potenciális munkavállaló felé. Tehát már maga a hirdetés is a felvételi folyamat része, az első állomása.
Fontos, hogy az általunk kínált lehetőséget egyedi és vonzó módon adjuk el. Ez segít majd abban is, hogy az állásajánlat kitűnjön a több ezer unalmas állásleírás közül. Természetesen a kötelező elemeket ne hagyjuk ki, így az állás megnevezését és arra is figyeljünk, hogy pontosan, egyértelműen írjuk le, hogy milyen módon és milyen határidővel lehet jelentkezni az állásra.